ניר ברקין

ניר ברקין

רב ומנכ"ל יזמ"ה
בתפקידים רבניים שונים מאז 2004. נשוי לענת ואבא לעמית, עמרי ואסף. אני מאמין בגישה שוויונית מלאה אל תרבות ישראל ומסורות העם ומזמין אתכם/ן להשתתף בחיי קהילת יזמ"ה על מימדיה הרוחניים, החינוכיים והחברתיים.
ציפי ויינברג

ציפי ויינברג

מנהלת הקהילה
אמא של עמית ועמרי שהתחנכו בגני יזמ"ה עוסקת שנים בטיפוח ופיתוח קהילתי תוך התכתבות עם הזהות והתרבות היהודית בחברה הישראלית. אני מאמינה בא.נשים ובכוח המעצים שיש בחברותא כדי לנהל חיי שיתוף וקשר תומך, אורח חיים ערכי המחובר למקורות ופתוח ליצירה ולהתחדשות.
אתי פרידמן

אתי פרידמן

מנהלת כספים
אתי פרידמן נשואה לעינב, אמא לשתי בנות וסבתא לנכדה. 35 שנה בתחום הכספים. תואר ראשון במדעי החברה והרוח. מאמינה בחברה פלורליסטית של "חיה ותן לחיות" לנסות תמיד לחייך כי החיים קצרים והכי חשוב תמיד "להסתכל על חצי הכוס המלאה"
פיליפ ניידל

פיליפ ניידל

רב יזמ"ה
הרב פיליפ הוסמך ב-1988 בהיברו יוניון קולג׳. מ-1996, ניהל את Milwaukee Jewish Day School, בית ספר יהודי בארה"ב, עד שעלה ארצה עם משפחתו ב-2007. שימש כמנהל ומחנך של התוכנית לתלמידים מחו״ל, בסמינר תיכון אמריקאי בישראל ע״ש אלכסנדר מוס. הרב פיליפ מתגורר בכפר סבא, ושמח מאוד על הצטרפותו לצוות הרבני ביזמ״ה.
דבי גרינברג - ויינברג

דבי גרינברג - ויינברג

רבה ורכזת קהילה
ילידת ארגנטינה, מנהלת ותיקה בתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, בארץ ובתפוצות. עבדה בקהילות בארגנטינה, צ'ילה, ישראל וברזיל מוסמכת לרבנות מהסמינריו בבואנוס איירס, ארגנטינה. אחראית על פעילויות הקהילה, צדק חברתי ותרבות ופנאי. נשואה לאנדרה ואמא של ניתאי ועמית.

דויד אזולאי

רב יזמ"ה
דויד נולד וגדל בקיבוץ שעלבים, שם הוא מתגורר כיום עם אפרת ושלוש בנותיו ראשית, כליל ואסיף. בעל תואר ראשון בחינוך דמוקרטי מסמינר הקיבוצים בתל אביב. את לימודיו לתואר השני ביהדות מסיים דויד במכון שכטר בירושלים. בקהילה משמש דויד כסטודנט-רב וכחלק מתפקידיו בקהילה משמש דויד כמנחה תפילות ומעמדים ומלמד טעמי מקרא לבני.ות מצוה. בעבר שימש דויד כמחנך כיתה ומורה לאורח חיים יהודי, בביה"ס היסודי יזמ"ה בעיר מודיעין. סיימתי את לימודי רבנות בבית המדרש הישראלי ה'היברו יוניון קולג'' בירושלים
קרין סיגל

קרין סיגל

מנהלת קשרים בינלאומיים
עוסקת כבר שנים רבות בתחום קשרי חוץ וגיוס כספים בקהילה. נשואה לתמיר ואמא ליונתן, בן ודניאל שעלו לתורה בקהילת יזמ"ה. מאמינה מאוד בקירוב יהדות התפוצות לישראל בכלל ולקהילת יזמ"ה בפרט, דבר התורם לייצובה ולביסוסה של יהדות העולם והקהילה.
ליטל ראובנס

ליטל ראובנס

מנהלת אדמיניסטרטיבית גנים
נשואה לירמיהו ואמא של עומר, שגיא ואופיר. עומר ושגיא התחנכו ביזמ"ה ועלו לתורה בקהילה. מאמינה בשמירת ערכי המסורת והטקסים היהודיים לחיזוק השייכות לעם ישראל לדורותיו באופן שיוויוני וליברלי, תוך כיבוד אורח החיים המודרני.
טלי מילוא

טלי מילוא

מנהלת גנים פדגוגית
טלי מילוא מנהלת פדגוגית גנים נשואה לאלון ואמא של שגיא , שיר ושני. בוגרת תעודת הוראה לגיל הרך מסמינר הקיבוצים. ובעלת תואר B.ed בגיל הרך מהמכללה לחינוך ע"ש דויד ילין. עובדת בגני יזמ"ה מזה 18 שנים. ומאמינה כי: "לאופן שבו אנו מתעצבים בילדות המוקדמת יש השפעה מכרעת על דמותנו כמבוגרים"(אריסטו)
אפרת מלמד

אפרת מלמד

עוזרת לענייני מנהל
נשואה לדויד אזולאי ואמא של ראשית, כליל ואסיף. בעלת תואר ראשון במדעי החברה ותקשורת עבדה בתפקידים חברתיים שונים ומגוונים. מתחברת לרוחה של היהדות מתוך בחירה חופשית, שיוויונית ופלורליסטית. מאמינה ש"התקדמות אינה אפשרית ללא שינוי"
עינת ידוב

עינת ידוב

רכזת טקסים וחברות
אמא של ליאור וגאיה, בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עבדה במגוון רחב של תפקידי ניהול, משאבי אנוש ורווחה בכוחות הביטחון. אוהבת אנשים תוך אמונה שזו זכות לתת שירות
אריאלה בארי-קציר

אריאלה בארי-קציר

רכזת מרכז ההעשרה
אמא ל-3 , בוגרת וינגייט. עוסקת בחינוך הבלתי פורמלי ב 13 שנים האחרונות. מנהלת את מרכז העשרה ומאמינה שגבולות ברורים יחד עם חום, הכלה והבנה הם המתכון הבטוח לעבודה עם ילדים.
שחף חיימוביץ

שחף חיימוביץ

מנהל מרכז העשרה "שחפים"
שחף חיימוביץ תושב מודיעין. גדל והתחנך ברעות, בוגר מחזור ב' של תיכון מו"ר. עוסק בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במערכת החינוך בעיר מודיעין מזה 23 שנה. מטפל ברפואה משלימה בהכשרתו (4 שנים לימודי הומאופתיה קלאסית). כיום הבעלים של מיזם חינוכי: "משחקים מחוץ לקופסה" – מיזם המשלב לימוד ומשחק במשחקי קופסה מודרניים בבתי ספר בעיר מודיעין ומחוצה לה. האני מאמין של שחף מתבסס על משפטו של אפלטון: "החינוך היעיל ביותר הוא לתת לילד לשחק בדברים נפלאים".

לי בן ישי

רכזת נוער
דני מוריאן-שביט

דני מוריאן-שביט

מנהל אחזקה ולוגיסטיקה
אבא של רעות, מעוז ואלון שלומד בבית הספר של יזמ"ה. עוסק בלוגיסטיקה ובתחזוקה שוטפת במבני הקהילה והחינוך של יזמ"ה. מאמין שמקצוענות, תעוזה ויוזמה הם הדרך להגיע הכי גבוה שאפשר על מנת לקדם את קהילת יזמ"ה הן מבפנים והן מבחוץ.
אנסמבל יזמ"ה

אנסמבל יזמ"ה

אנסמבל יזמ"ה: שני מילוא- פסנתרנית, גיא אלון מרום - מתופף, בר-אבן - חלילן, עמיחי שריון - גיטריסט