טקסי כניסה לברית

בטקס ייחודי הנבנה על-ידי רב הקהילה והורי הרך הנולד/ת מתקבל/ת התינוק/ת לקהל ישראל. המעמדים כוללים מתן שם וברכות מיוחדות, תפילות תודה ושבח והעצמת המשפחה שזה עתה התרחבה. בטקס אנו כוללים פזמון ושירה, תפילה ואומר, והוא מתקיים בבית הכנסת, בבית המשפחה או באתר חלופי שייבחר על ידיך. לתינוקות זכרים אנו עובדים עם מוהלים שונים מומלצים.

חגיגות ימי הולדת

מרעישות(!!!) מתקיימות תחת חופת הטלית, בכל ערב-שבת אחרון של החודש. תוכלו לחוש את מטח הסוכריות ושירת "סימן טוב ומזל טוב" למרחקים.

מעמד גיוס לצה"ל

כחלק מערכי התנועה הישראלית ליהדות מתקדמת הרואה בשירות צבאי או לאומי-התנדבותי ערך חשוב של נטילת אחריות חברתית, קהילת יזמ"ה ממשיכה במעמד זה את הליווי הרצוף של חבריה בני ה- 18. אנו מקיימים "טקסי שילוח" וברכה למתגייסים/ות החדשים/ות לצה"ל ולשירות הלאומי. בטקס יכול/ה המתגייס/ת לבטא את מורשתו עד כה ואת חזונו לעתיד ובה בעת נוטל/ת עימו/ה ברכה לבריאות, שלום והצלחה

חתונות

קהילת יזמ"ה והעומד בראשה, הרב ניר ברקין, מקיימות טקסי נישואין מזה חצי יובל שנים. הטקסים הם שיוויוניים ויצירתיים ונותנים ביטוי אישי וערכי לבני הזוג. ההתקשרות כוללת מספר מפגשי הכרות עם הרב, ובתהליך בניה משותף של האירוע המשמעותי ביותר של חייכם, תגשימו חלומות ומאוויים.

טקסים משפחתיים ייחודיים

עולמות התוכן שלכם/ן יכולים לבוא לידי ביטוי הולם ומשמעותי באירועים קהילתיים ובמעמדי תפילה וזיכרון שיצוינו בימים מיוחדים לכן/ם דוגמת: ברכה לחולה, ברכת הגומל, ימי נישואין, גיל גבורות, "יארצייט" ועוד

טקסי אבלות

לוויות, אזכרות, טקסים אישיים לזכר יקירכם/ן